یکشنبه ۸ مهر ۱۴۰۳

موزيلا صاحب شرکت ابزار بوکمارک read it later شد

موزيلا

سه شنبه ۱۰ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۵:۳۹:۰۰


بنياد موزيلا عرضه کننده مرورگر فايرفاکس شرکتي به نام Read It Later را خريداري کرده که ابزار آن براي بوکمارک کردن يا نشانه‌گذاري سايت‌هاي اينترنتي محبوبيت زيادي دارد.

وايمکس نيوز- بنياد موزيلا عرضه کننده مرورگر فايرفاکس شرکتي به نام Read It Later را خريداري کرده که ابزار آن براي بوکمارک کردن يا نشانه‌گذاري سايت‌هاي اينترنتي محبوبيت زيادي دارد.

Read It Later ابزاري براي نشانه‌گذاري اطلاعات موسوم به پاکت عرضه کرده که کاربران زيادي دارد. دو طرف جزييات توافق خود و از جمله مبلغ پرداختي توسط موزيلا را افشا نکرده‌اند.

ابزار پاکت که ماهانه حدود 10 ميليون کاربر فعال دارد، قرار است به مرورگر فايرفاکس اضافه شود. قرار است تيم طراح پاکت نيز به موزيلا بپيوندند و همکاري‌هاي گسترده‌اي با اين شرکت داشته باشند.

کارشناسان اين خريد را اولين خريد استراتژيک شرکت موزيلا توصيف کرده اند و مي‌گويند از اين طريق حضور اين شرکت در بازار محصولات همراه و به خصوص در گوشي‌هاي هوشمند تقويت خواهد شد. پاکت با آندرويد، آي.او.اس و مرورگرهاي تحت وب سازگار است و براي علامت گذاري و به اشتراک‌گذاري انبوهي از عکس‌ها و ويدئوها و مقالات به کار مي‌رود. پاکت با شبکه‌هاي اجتماعي مشهور مانند Flipboard و Twitter هم سازگار است.

منبع:ايتنا

دیدگاه ها و نظرات :

captcha
ارسال
اشتراک گذاری مطالب

آخرین مطالب آرشیو

پربیننده‌ترین مطالب آرشیو